Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 19:19

vuohenpää kirjoitti:
Vaikene huuhkaja! Pukki tuli ihan oma-aloitteisesti kun näki miten ahkera kaupan täti siinä kiroili ja mätti tavaraa hyllyyn naama nyrpyssä. Siitä hyvästä joutikin antamaan karkin. Tosin olin syönyt niitä takahuoneessa kourakaupalla ennen sitä, mutta en sitä pukille sanonut. Tuleeko teille pukki tänä(kään) vuonna?
´

Meidän työpaikalla ei pukki vieraile. Tonttuja kyllä sitäkin enemmän. Sanos miten tehdään hyvää glögia? Kun minä yleensä punkusta oksentelen sinne sun eestaas, mutta sain pari lahjapulloa ja jos sitten vaikka sekoittaisi puoli litraa glögiä, pullon kossua ja 2 pulloa punkkua? Vai miten se oli?
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:19

vaahtera kirjoitti:Meinaatko sitä yhdys-sana juttua. En mä muuta sieltä löytäny.

Sitä just. Mun mielestä nykyinen puskailu on jotenkin kummallista, näyttäisi että tuntevat porukan mutta en tajua kuka (vakkari) viittii tuollaista räksytystä pitää.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:20

Gloomy kirjoitti:Meidän työpaikalla ei pukki vieraile. Tonttuja kyllä sitäkin enemmän. Sanos miten tehdään hyvää glögia? Kun minä yleensä punkusta oksentelen sinne sun eestaas, mutta sain pari lahjapulloa ja jos sitten vaikka sekoittaisi puoli litraa glögiä, pullon kossua ja 2 pulloa punkkua? Vai miten se oli?

No mä tekisin niin että kaataisin glögit viemäriin, sitten joisin toisen punkun ja kaataisin toisen viemäriin, tai oikeastaan molemmat, ja joisin kossua. Ei tule oksennus.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 19:21

vuohenpää kirjoitti:
No mä tekisin niin että kaataisin glögit viemäriin, sitten joisin toisen punkun ja kaataisin toisen viemäriin, tai oikeastaan molemmat, ja joisin kossua. Ei tule oksennus.

Sulla se on tuo selkokieli kunnossa.
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:24

Gloomy kirjoitti:Sulla se on tuo selkokieli kunnossa.

Ja näin pysyy myös kunto! Ei pijä sekoittaa kaikenmaailman aineita kun alkaa ryypiskelemään, itse asiassa sulle riittää ne konvehtikarkit tuossa iässä. Miten muuten sun pattipolvet jaksaa?
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:24

Vuohis kirjoittaa ihan yhtä sekavasti kuin minäkin ja siksi me varmaan tullaan juttuun. :)))
vaahtera

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:26

vaahtera kirjoitti:Vuohis kirjoittaa ihan yhtä sekavasti kuin minäkin ja siksi me varmaan tullaan juttuun. :)))

Kyllä mun jutut tuntuu viksuilta siinä vaiheessa kun kirjoitan ne, jälkeenpäin en oikein enää ymmärrä niitä, eikä kukaan muukaan. :)
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:28

vuohenpää kirjoitti:
Kyllä mun jutut tuntuu viksuilta siinä vaiheessa kun kirjoitan ne, jälkeenpäin en oikein enää ymmärrä niitä, eikä kukaan muukaan. :)

Älähän nyt. Olenhan mä kait pari kertaa ainakin ymmärtänyt sun ihme selostukset. :)
vaahtera

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 19:31

vuohenpää kirjoitti:
Ja näin pysyy myös kunto! Ei pijä sekoittaa kaikenmaailman aineita kun alkaa ryypiskelemään, itse asiassa sulle riittää ne konvehtikarkit tuossa iässä. Miten muuten sun pattipolvet jaksaa?

Toki toki: mielipiteet suoli24:stä, päälle viinirypäleitä ja konvehtikaramellia. Mikäs tässä elellessä.
Gloomy

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 19:33

vaahtera kirjoitti:
Älähän nyt. Olenhan mä kait pari kertaa ainakin ymmärtänyt sun ihme selostukset. :)

Mä olen kyllä ihan ulalla. Sanos vaahtera, tunnetaanko me ennestään?
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:33

Gloomy kirjoitti:Toki toki: mielipiteet suoli24:stä, päälle viinirypäleitä ja konvehtikaramellia. Mikäs tässä elellessä.

Suoliston kootut tarinat on niin pitkä juttu ettei sitä kukaan jaksa kertoa, ja siitä on mielipiteitä yhtä paljon kuin kertojiakin. Yhteenvetona voisi sanoa että kaikki mitä siellä puskista tulee, laitetaan tällä foorumilla kirjoittavien syyksi. No ei se haittaa *ottaa ryypyn*. Netti on semmosta.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:34

Älä vaahtera kerro vielä!!! Anna ton vanhan kalkkunan arvailla.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:36

vuohenpää kirjoitti:Älä vaahtera kerro vielä!!! Anna ton vanhan kalkkunan arvailla.

Hih hih....
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 20.12.2008 19:36

vaahtera kirjoitti:Meinaatko sitä yhdyssana juttua. En mä muuta sieltä löytäny. Piti ihan nyt muokata koska tuli tänne virhe.

Sun nikki on otettu haarukkaan, sekä palstalla että muualla, kysynkin..onko nyt varma että et ole puskailemassa suolistossa?
Ketku

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:38

Ketku kirjoitti:
Sun nikki on otettu haarukkaan, sekä palstalla että muualla, kysynkin..onko nyt varma että et ole puskailemassa suolistossa?

Ei ole mun juttuja. Olen sen sanonut moneen kertaan, että uskallan omalla nikilläni kertoa asiani.
vaahtera

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko