Lahjatoiveet

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 12:27

Ketku kirjoitti:Ei voi pukkia sinne laittaa hoitamaan lahjan vientiä..voi tulla perinteinen joulutappelu ja sit ei enää ole joko pukkia tai aakkosUkkoa, otatko vastuullsesi että maailman lapsilta riistetään Joulupukki?... Veisköhän vaahtera sen lahjan?

Jonkun on se vietävä. Voihan olla että aakkosUkko on jo lähtenyt joulun viettoon eikä ole enää aulassa? Saa lahjan sitten joulun jälkeen tai milloin tuleekin. Vaahtera voisi tosiaan hoitaa homman, tai Umbrella. Sanotaan että aulassa on kiljupönttö käymässä, hakisi sen samalla. Mä olen tällainen hento vuohi enkä jaksaisi sitä kantaa. Yritä sä suostutella, mä lähden kinkkurumbaan näillä minuuteilla. Päivänjatkot!
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 12:48

No eiks mun tarviikkaan sitä viedä?
vaahtera

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 12:53

vaahtera kirjoitti:No eiks mun tarviikkaan sitä viedä?

Viedään yhdessä kun nuo pelkurit eivät uskalla. Minä laulan meille rohkaisuksi. Tietäisitkös jonkun hyvän Admin laulun? Hetkinen....nyt mä keksin.

*oi sää riemuisaa
oi sää kaunoisaa
kaikkien tuntema suurAmin*
Umbrella

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 12:53

vaahtera kirjoitti:No eiks mun tarviikkaan sitä viedä?

Miten niin tarvi? Se on kunnia, ja sitäpaitsi se teko noteerataan erittäin korkeelle kun seurava viikon reilu valitaan..näin oletan.
Ketku

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 12:55

Joo viedään yhessä. Nakataan vain ovesta sisään ja lauletaan varmuuden vuoksi oven takana.
vaahtera

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 13:02

Ketku kirjoitti:
Miten niin tarvi? Se on kunnia, ja sitäpaitsi se teko noteerataan erittäin korkeelle kun seurava viikon reilu valitaan..näin oletan.

Pah. Mitä mä enään sillä pystillä tekisin. Kuitenkin käyttäsin sitä pönttönä kännipäissäni. Toisekseen se oli kopio jostai suklaasta.
vaahtera

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 13:50

Missä täällä oli se vessaaaa. Paikka on niin sokkeloinen ettei kohta edes tiedä missä on. :((
vaahtera

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 13:58

vaahtera kirjoitti:Missä täällä oli se vessaaaa. Paikka on niin sokkeloinen ettei kohta edes tiedä missä on. :((

Aulassa on vessa.
Umbrella

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 14:00

Umbrella kirjoitti:Aulassa on vessa.

Eihän se siellä voi olla, vaan tääl pubissa. Mikäs kapakka se sellainen muka on jossa ei vessaa ole.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 16:42

Onkohan suurAakkonen käynyt hakemassa lahjansa? Minä en kyllä mee aulaan kattomaan, ennestään on silmät mustina. Menköön Ketku.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 16:59

vuohenpää kirjoitti:Onkohan suurAakkonen käynyt hakemassa lahjansa? Minä en kyllä mee aulaan kattomaan, ennestään on silmät mustina. Menköön Ketku.

Hyvä yritys,mutta en varmana mene, haluan kuolla vanhuuteen, en väkivaltarikoksen uhrina! Sulla on jo silmät mustina, se ei varmaan tohdi sua lujaa lyödä...ainakaan montaa kertaa....mee sä vaan, mä tarjoon sitten kierroksen tuolla pubissa...
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:02

Ketku kirjoitti:Hyvä yritys,mutta en varmana mene, haluan kuolla vanhuuteen, en väkivaltarikoksen uhrina! Sulla on jo silmät mustina, se ei varmaan tohdi sua lujaa lyödä...ainakaan montaa kertaa....mee sä vaan, mä tarjoon sitten kierroksen tuolla pubissa...

Älä luulekaan. Enkä ikinä enää tule palstalle aulan kautta, koskaan ei tiedä mikä tärähtää päähän. Mene mene nyt vaan, kurkkaat avaimenreiästä niin näet onko lahja vielä siellä. Minähän en voi sitä tehdä kun silmät on melkein umpeen muurautuneet. Ala mennä nyt!
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 17:08

vuohenpää kirjoitti:
Älä luulekaan. Enkä ikinä enää tule palstalle aulan kautta, koskaan ei tiedä mikä tärähtää päähän. Mene mene nyt vaan, kurkkaat avaimenreiästä niin näet onko lahja vielä siellä. Minähän en voi sitä tehdä kun silmät on melkein umpeen muurautuneet. Ala mennä nyt!

Tää on kyllä ihan selvä itsemurhatehtävä...voihan se olla että on avannyt lahjan ja siksi ei kuulu mitään kun se oli liian tehokas, vaan jotain ininää kuuluu sen äänenvaimentajan läpi... No mä käyn katsomassa...soita ambulanssi jos mäiske alkaa
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:10

Ketku kirjoitti:Tää on kyllä ihan selvä itsemurhatehtävä...voihan se olla että on avannyt lahjan ja siksi ei kuulu mitään kun se oli liian tehokas, vaan jotain ininää kuuluu sen äänenvaimentajan läpi... No mä käyn katsomassa...soita ambulanssi jos mäiske alkaa

Ei sulla mitään hätää ole, hiivit vaan oven taakse. Mä olen tässä vahdissa *tarkkana*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 17:16

vuohenpää kirjoitti:
Ei sulla mitään hätää ole, hiivit vaan oven taakse. Mä olen tässä vahdissa *tarkkana*

Kävin siellä, jotain ininää sieltä kuului, ja ihan kun se äänenvaimennin olis jäätynyt suurAdminin huuliin kiinni
Ketku

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko