Lahjatoiveet

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 22:04

vuohenpää kirjoitti:Lahjat on enempi lasten juttuja, joulu voi mun puolesta mennä aikuisten osalta ilman mitään lahjomisia, ja muulloinkin. Kamalinta on keksiä lahja nuorelle miehelle joka ei juo ei polta, eikä harrasta mitään erityistä. Mitä helv... niin kunnolliselle ja kummalliselle voisi ostaa? Meille tuli duunissa tämmöinen ongelma kun piti läksiäislahja kehitellä. En tiedä mitä hankkivat, mun mielestä ei tarvitsisi kellekään mitään.

Ostipa aikuiselle melkein mitä tahansa niin väärin menee, mä laitoin tänä jouluna lahjarahat Pelastusarmeijalle, menee ainakin hiukan enemmän tarvitseville...suoliston sivulla oli linkki ja päätin sit tehdä noin... muksuille pistin kans vähän rahaa, niillä sitä tuntuu kuluvan..pääsin siis aika helpolla lahjojen ostamiesta..
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 22:14

Ketku kirjoitti:.. muksuille pistin kans vähän rahaa, niillä sitä tuntuu kuluvan..pääsin siis aika helpolla lahjojen ostamiesta..

Nuorisolla on ainaskin rahapula koko ajan, sitä ei ole ikinä liikaa ja varmasti ovat tyytyväisiä kun saavat sitä lahjaksi. Toisaalta lahjan pitäisi olla jotain muuta jolla olisi muistoarvoa mutta mistä sellaisen nykyään repii ja vielä tietää tykkääkö toinen. Pitäiskö mun ruveta vääntämään ristipistoliinaa, sitten kyllä kiikuttaisivat hoitoon alta aikayksikön.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 22:20

vuohenpää kirjoitti:Nuorisolla on ainaskin rahapula koko ajan, sitä ei ole ikinä liikaa ja varmasti ovat tyytyväisiä kun saavat sitä lahjaksi. Toisaalta lahjan pitäisi olla jotain muuta jolla olisi muistoarvoa mutta mistä sellaisen nykyään repii ja vielä tietää tykkääkö toinen. Pitäiskö mun ruveta vääntämään ristipistoliinaa, sitten kyllä kiikuttaisivat hoitoon alta aikayksikön.

Mä olen todennut että parasta on antaa se lahja muksuille rahana, joskus käydään kimpassa shoppailemassa niin saavat mieleisiään....poikaa tunttu kiinnostavan kaikki mikä on mun käsien kautta kulkenut..tavalla tai toisella..
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 22:28

Ketku kirjoitti:Mä olen todennut että parasta on antaa se lahja muksuille rahana, joskus käydään kimpassa shoppailemassa niin saavat mieleisiään....poikaa tunttu kiinnostavan kaikki mikä on mun käsien kautta kulkenut..kai se on sitä isän kaipuuta,palanen minusta... Elämä on... ;(((

Voin todeta että minun käsieni kautta ei tule kulkemaan yksikään ristipistotyö elämäni aikana. :) Lupaan syödä hatullisen jos niin pahasti hourahdan. :)
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 22:34

vuohenpää kirjoitti:Voin todeta että minun käsieni kautta ei tule kulkemaan yksikään ristipistotyö elämäni aikana. :) Lupaan syödä hatullisen jos niin pahasti hourahdan. :)

Et ossoo :)) Kiitti..tuo piristi ;)
Ketku

ViestiKirjoittaja Gloomy » 23.12.2008 06:16

Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua teille kaikille. Ja suurAdminin suureen suuhun suukko. Tämä kinkku lähtee nyt joulua viettämään.

Joululahjaksi toivon Vespaa, parin viikon reissua Prahaan, tähden taivaalta. Tehkäätten niin hyvin.
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 07:30

Hyvää joulua ja uutta vuotta Gloomylle!
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 08:54

Ei ole pukki käynyt yölläkään. Taidetaan jäädä ilman lahjoja tänä vuonna, mutta suuraakkosUkon äänenvaimennin on kyllä hieno, sen voi antaa hänelle. Gulp.. se on vielä salaisuus.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 09:06

vuohenpää kirjoitti:Ei ole pukki käynyt yölläkään. Taidetaan jäädä ilman lahjoja tänä vuonna, mutta suuraakkosUkon äänenvaimennin on kyllä hieno, sen voi antaa hänelle. Gulp.. se on vielä salaisuus.

Jos se on vain kipassut ja jakaa lahjat sitten aattona, niin ku kuuluukin. Kyl nyt jänskättää.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 11:59

vuohenpää kirjoitti:Ei ole pukki käynyt yölläkään. Taidetaan jäädä ilman lahjoja tänä vuonna, mutta suuraakkosUkon äänenvaimennin on kyllä hieno, sen voi antaa hänelle. Gulp.. se on vielä salaisuus.

Varmana saadaan,tai ainakin mä saan, Tonttu Tötteröhuuli kävi minulle sen kuiskaamassa... Pitäisköhän suuraaakkosUkon lahja paketoida vai laitetaanko vaan kortti ja jätetään se aulaan..laitetaanko korttiin meidän nimet?
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 12:02

Ketku kirjoitti: Pitäisköhän suuraaakkosUkon lahja paketoida vai laitetaanko vaan kortti ja jätetään se aulaan..laitetaanko korttiin meidän nimet?

Tietysti paketoidaan, otin sen illalla fareglasta kuivumaan ja nyt on hieno. Päälle rusetti ja korttiin kaikkien nimet. Sä saat viedä sen aulaan, minä en sinne mene.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 12:12

vuohenpää kirjoitti:Tietysti paketoidaan, otin sen illalla fareglasta kuivumaan ja nyt on hieno. Päälle rusetti ja korttiin kaikkien nimet. Sä saat viedä sen aulaan, minä en sinne mene.

Mä en sinne yksin mene, ainakaan viemään lahjaa..ei voi ennakoida kuin se suhtautuu, tiedä vaikka ei niin pitäisi joulusta lainkaan? Tai lahjoista..?
Tuu sä sit mukaan, laulat jotain joululaulu vaikka, se loisi tunnelmaa, tai sit toistelisit jotain rukousta...?
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 12:17

Ketku kirjoitti:Mä en sinne yksin mene, ainakaan viemään lahjaa..ei voi ennakoida kuin se suhtautuu, tiedä vaikka ei niin pitäisi joulusta lainkaan? Tai lahjoista..?
Tuu sä sit mukaan, laulat jotain joululaulu vaikka, se loisi tunnelmaa, tai sit toistelisit jotain rukousta...?

En varmana tule. Voisit heittää sen pöntön oven raosta sisään, tai sitte joulupukki voisi viedä sen? Pukin päälle ei suuraakkosÄijäkään kait käy. Se ei sitten ole enää meidän murhe (vielä).
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 12:20

vuohenpää kirjoitti:En varmana tule. Voisit heittää sen pöntön oven raosta sisään, tai sitte joulupukki voisi viedä sen? Pukin päälle ei suuraakkosÄijäkään kait käy. Se ei sitten ole enää meidän murhe (vielä).

Ei voi pukkia sinne laittaa hoitamaan lahjan vientiä..voi tulla perinteinen joulutappelu ja sit ei enää ole joko pukkia tai aakkosUkkoa, otatko vastuullsesi että maailman lapsilta riistetään Joulupukki?... Veisköhän vaahtera sen lahjan?
Ketku

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 12:27

Ketku kirjoitti:
Ei voi pukkia sinne laittaa hoitamaan lahjan vientiä..voi tulla perinteinen joulutappelu ja sit ei enää ole joko pukkia tai aakkosUkkoa, otatko vastuullsesi että maailman lapsilta riistetään Joulupukki?... Veisköhän vaahtera sen lahjan?

Voin mä sen viedä, mutta sanon sen olevan teiltä. *kihi kihi*
vaahtera

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko