Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vuohenpää ejk » 18.12.2008 22:03

Judge kirjoitti:Ahaa. Käristyksen pitää tapahtua pienellä liekillä. Ja pitää korostaa kuinka paljon mukavampaa on olla käristäjän roolissa kuin käristettävän. Niin sitä utelu taas kannatti.

Ajanvietteestä löytyisi kyllä sellainenkin palsta jossa vaan ollaan iloisia tyyliin "Kerro miksi olet iloinen tänään."

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... &subcat=27
vuohenpää ejk

ViestiKirjoittaja valuvika » 19.12.2008 21:20

utelu kannattaa aina
valuvika

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 18:41

Judge kirjoitti:Mistäköhän johtuupi, jotta jos avauksia koko ajan poistetaan palstoilta, niin kirjoittelu vähenee. Mietin tässä suolen iloisten uudempaa politiikkaa. Turha kai noita palstoja on perustaa pelkästään luettavaksi. Tulee pikkuhiljaa jutut tutuiksi, kun kymmenettä kertaa tavaa samaa.

Minä olen tipahtanut suoli24:n systeemeistä kuin täti vespasta. Onko minulla muka elämää sittenkin?
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 18:44

Gloomy kirjoitti:Minä olen tipahtanut suoli24:n systeemeistä kuin täti vespasta. Onko minulla muka elämää sittenkin?

En usko että on. Kaikki tipahtavat suoliston menosta ennemmin tai myöhemmin.
Kylläpä olet nopea liikkeissäsi (ikäiseksesi), äsken olit porstuassa ja nyt jo pubissa norkoilemassa. Kait sulla on oma puteli mukana? Ilmoitan tässä samalla että tulin just duunista.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 18:47

Hitsi kun minäkään pysy teidän perässä. Minne se vespa sit muuten meni jos kloomy on täällä ja mekin. Liftaa kyytiin.....
vaahtera

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 18:49

vaahtera kirjoitti:Hitsi kun minäkään pysy teidän perässä. Minne se vespa sit muuten meni jos kloomy on täällä ja mekin. Liftaa kyytiin.....

Toi Gloomy on jo sen verran iäkäs että harhailee sinne tänne. Dementia, katsos. No jospa pysyisi pubissa *kaivaa pontikkapöntön*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 18:50

vaahtera kirjoitti:Hitsi kun minäkään pysy teidän perässä. Minne se vespa sit muuten meni jos kloomy on täällä ja mekin. Liftaa kyytiin.....

Vespa on vielä mun haaveissa. Sitten, kun olen oikein¨vanha, mihin luonnollisesti on vielä paljon paljon aikaa, niin sitten ostan vespan. Ajan kaikki pappatunturit kumoon ja kiihdyttelen ihan muuten vaan.
Gloomy

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 18:51

vuohenpää kirjoitti:
Toi Gloomy on jo sen verran iäkäs että harhailee sinne tänne. Dementia, katsos. No jospa pysyisi pubissa *kaivaa pontikkapöntön*

Tuki suusi, sinä seniili saapas.
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 18:52

Gloomy kirjoitti:Vespa on vielä mun haaveissa. Sitten, kun olen oikein¨vanha, mihin luonnollisesti on vielä paljon paljon aikaa, niin sitten ostan vespan. Ajan kaikki pappatunturit kumoon ja kiihdyttelen ihan muuten vaan.

*porhaltaa aulasta pubiin* Voisiko porukka pysyä edes vähän aikaa paikoillaan? --vetti tässä jaksa työpäivän jälkeen enää juosta eestaas, oon juossut seitsemän tuntia jo duunissa.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 18:52

Gloomy kirjoitti:
Vespa on vielä mun haaveissa. Sitten, kun olen oikein¨vanha, mihin luonnollisesti on vielä paljon paljon aikaa, niin sitten ostan vespan. Ajan kaikki pappatunturit kumoon ja kiihdyttelen ihan muuten vaan.

Hih. mää taas pärisyttelen itteksein ihan paikallaan ja silti papat on nurin. :)
vaahtera

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 18:55

Jokos se eksyi matkalla.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 18:56

Gloomy kirjoitti:Tuki suusi, sinä seniili saapas.

Sitä sitte aloitetaan vihtuilu heti kun ilmestytään. Taidan juoda pontikan issekseni, saat olla kuivin suin. Ja aika kuiva se taitaa muutenkin olla, tuossa iässä. *ottaa hörpyt*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 18:56

vaahtera kirjoitti:[quote="Gloomy"

Hih. mää taas pärisyttelen itteksein ihan paikallaan ja silti papat on nurin. :)

Pistit paremmaksi!
Gloomy

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 18:57

vuohenpää kirjoitti:
Sitä sitte aloitetaan vihtuilu heti kun ilmestytään. Taidan juoda pontikan issekseni, saat olla kuivin suin. Ja aika kuiva se taitaa muutenkin olla, tuossa iässä. *ottaa hörpyt*

Puteli tänne, vanha varis! Mä olen yrittänyt vetää kalsarikännejä konvehtikarkeilla ja viinirypäleillä. Mutta joteskin ei vaan mene päähän. CAPISCO?
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 18:59

Gloomy kirjoitti:Puteli tänne, vanha varis! Mä olen yrittänyt vetää kalsarikännejä konvehtikarkeilla ja viinirypäleillä. Mutta joteskin ei vaan mene päähän. CAPISCO?

Heh.. ei tipu! Konvehtikarkit sopiikin hyvin sun tekareille. Ei mene päähän? Kokeile muovipussia *hyvin vitsikkäänä*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko