Tirlittan kirjoitti:Ketku! Haluatko että vedän sua kuokkaan?
Ketku kirjoitti:Jaahas..oliko tuo peitelty pyyntö päästä jouhipatjalle?
Tirlittan kirjoitti:
Nyt kun kysyit, niin ei ollut. Mennäänkö taas mankeliin vai haluatko syvänmeren sukellukselle?
Ketku kirjoitti:Täytyy myöntä että noista asennoista en ole kuullutkaan?? Ehkä ne on toisella nimellä raamatussani?

Tirlittan kirjoitti:A ha ha, ai sulla on semmoinen muistikirja kuin prostituuteillakin? Eipä se rahaa tuonut kassaan, laarin pohjia joutuu raapimaan. Vihtu kun kerrankin näkisi pisnekset joissa onnistut mutta ei Perkeleen laiskamato
Ketku kirjoitti:Mikään muistikirja ole, oppikirja se on! Miksi pisneksissä pitää aina onnistua?..eikö riitä että kovasti yrittää?
Tirlittan kirjoitti:Voi että mun tekisi mieli vetää sut kölin alta, ja vedänkin. Ei pisneksissä tarvitse onnistua mutta ei ole myöskään tarkoitus tehdä velkaa kavereiden niskaan. Tulepas nyt kiltisti tänne *käynnistää murhanhimoisena mankelin*
Ketku kirjoitti:Enkä tule,en ennen kuin sammutat tuon tiejyrästä tehdyn mankelin
Tirlittan kirjoitti:Tänne vaan *riemuissaan* miten niin tiejyrästä? Ei tässä ole mitään sammutusnappulaa, mitä oikein horiset. *lemppaa nappulan hevon kuuseen* Minä osaan kyllä mankeloida, jos sitä epäilet. Kukaan ei ole vielä valittanut! Siis jälkeenpäin.
Ketku kirjoitti:Kuse muuntajaan..en varmaan tule![]()
Vaikka kuin osaisit niin minun turkkini on silittämättä siisti
Ketku kirjoitti:Ehei..ei heti sitä mankelia oteta esiin kun paljastuu epämiellyttäviä asioita![]()
Mä olen menettänyt uskoni horroskoopin laatijoihin,minulle on koko ikäni vakuuteltu että oinas ja leijona sopii hyvin yhteen...käytäntö on osoittanut että tulen erinomaisesti toimeen jouskarin ja vaa`an kanssa..ja oikeestaan kaikkien muiden paitti rapuja kartan ihan vaistomaisesti..toki siitä varottaa horroskoopitkin...teräväkyntisiä likkoja ovatten kun sille päälle sattuvat *auts auts*
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa